Kloak FAQ
Få svar på dit spørgsmål

Du kan booke din aftale 24 timer i døgnet – året rundt.
Intet gebyr for tidsbestilling uden for normal åbningstid.

Priser på kloakarbejde
Hos RenKloak bliver vi ofte spurgt om, hvorfor der opstår problemer med kloakken.
Mange vil også gerne vide, hvordan man kan løse problemet, og hvad man selv kan gøre for at undgå, at det ender galt. Det vil din kloakmester gerne svare på.
Vi har svaret på nogle af de oftest stillede spørgsmål, så du nemt kan finde det, du søger. Du kan for eksempel læse mere om:

Skal vi hjælpe dig?
Vi rykker ud på det meste af Sjælland, så du kan få afhjulpet dit kloakproblem – uanset om du befinder dig i København, Humlebæk eller Brøndby.
Har du brug for at komme i kontakt med os, er du velkommen til at ringe på 71 11 11 11 eller sende en mail til [email protected]. Vores dygtige og venlige medarbejdere sidder klar til at hjælpe dig.
- Telefon åben døgnet rundt
- Hensynsfulde og uddannede medarbejdere
- Autoriseret kloakmester
Hos RenKloak har vi stor forståelse for, at vores arbejde kan være irriterende for dig og dine omgivelser. Derfor er alle vores medarbejdere særdeles hensynsfulde og effektive, så det generer mindst muligt.

Vi vil gerne give vores kunder den bedste service, og derfor er vores telefon døgnåben.
Er klokken to om natten eller syv om morgenen, har du mulighed for at få hjælp til dit kloakproblem – Du ringer aldrig på et dårligt tidspunkt.
Vores specialiserede medarbejdere vil altid komme så hurtigt som muligt, og vores døgnvagt bestræber sig på at være hos dig inden for to timer.
Vi ved, at det haster, når uheldet er ude.
Det siger vores kunder
Besøg os på Facebook
Når du bestiller tid, kan du på almindelige hverdage vælge mellem følgende tidsintervaller:
Kl. 07:00 – 09:00
Kl. 09:00 – 11:00
Kl. 11:00 – 13:00
Kl. 13:00 – 15:00
Uden for normal arbejdstid har vi døgnvagt og kan være hos dig inden for to timer.
Se hvad de enkelte ydelser koster under priser.
Når RenKloak har udført en ydelse tilsendes en faktura på mail, som kan betales via MobilePay, netbank eller på posthuset. Betalingsfristen er 10 dage.
Den specialist, som har fået tildelt din sag, ringer til dig når han er på vej. Han udfører ydelsen professionelt, med respekt for beboere og omgivelser og med et minimum af gener for dig. Alle RenKloak’s specialister er venlige og høflige, med faglig stolthed og stor erfaring inden for deres fag.
Ring gerne til os og hør nærmere. RenKloak har kontor i Brøndby.
Kontorets åbningstid er mandag-fredag kl. 07.30-16.00. Vi tilstræber at svare alle mails og beskeder inden for 24 timer.
Haster din henvendelse mere end det, så ring til os på 71 11 11 11, vi besvarer telefonen hele døgnet.

Her bor vi
Du finder RenKloak på Banemarksvej 51, 2605 Brøndby
Ring til os
Vi har døgnåbent - giv os et kald på telefon 71 11 11 11
Skriv til os
Send os en mail på [email protected]